Oldalak

2013. július 11., csütörtök

Virágosan szép az élet :)


Ezzel az aranyos kis virágos mintával kezdem a nyarat. Mivel a kedvenc színem a kék, így mindenképp vmi egyszerű mintával akartam kezdeni, amiben van egy kis kék is. :D Sajna nekem úgy tűnik, kijöttem a gyakorlatból, mivel még ezt sem sikerült igazán szépen megvalósítani. :/

És akkor: Alapnak a mutatóujjamon és a hüvelykujjamon egy sötétkék lakkot, míg a többi körmömön egy nagyon halvány rózsaszínt használtam. A színpárosítás eléggé veszélyes :D

2. lépésként a rózsaszín körmeimre kék franciát, a kék körmöcskéimre pedig egy csillogós lakkot kentem fel.

Utolsó lépésként pedig jöttek a minták. Rózsaszín körmeimen a franciára spirálokat festettem. Szegélyére apró pöttyök kerültek. A kék körmeimre virágokat pingáltam fehérrel, a közepébe követ ragasztottam. Hogy a végeredményt tartóssá tegyem, az egészet kifestettem színtelennel.

És íme a kész mű :)

Niki

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése