Oldalak

2013. július 4., csütörtök

Körmöm Orsi ballagására



Jó zsúfoltra sikerült ez a napom. A vizsgás hetem utolsó napjára esett, vissza se mentem a "szállásunkra", egyből húztam át délután Orsi ballagására megcsinálni a körmét, amiről már korábban is szó esett
http://www.kormunk.blogspot.de/2013/06/orsi-ballagasi-korme.html

Előző éjszaka elég tehetetlen voltam, hogy én milyen körmöt alkossak magamnak... Próbáltam válogatni a lementett mintáim közül, ami nem bizonyult könnyűnek ezúttal se. Probléma volt még, hogy szépe akartam,  nem a legegyszerűbbet, de időm meg 
nem sok volt rá...

Elkezdtem csinálni egyet, de túl nehéz volt, szóval újra és kezdtem előlről, de egy másik mintával, amit mondhatni én találtam ki. 

Szerencsémre elég mutatós lett és nem is túl bonyolult :) Pont olyan lett, amire szükségem volt :)
Halvány csillogós alap, fehér franciával, majd feketével megcsináltam a mintákat, amire ugyen úgy rámentem az ezüst díszítő lakkommal (kicsit lecsúsztatva persze).







 Azt sajnálom, hogy a lábamon nem tudtam megcsinálni az idő hiányában :/ Pedig saru volt rajtam...



 Itt jobban szemügyre vehető ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése