Oldalak

2013. július 30., kedd

Nyárias- szivemtől



Ciki-nem ciki, mindenesetre vicces volt és én vagyok olyan gonosz, hogy nyíltan megosztom veletek :D
Barátom felajánlotta, hogy fest nekem körmöt :D Nem vettem komolyan, de nem viccelt.

Több mint 50 mintám van most lementve, van miből válogatni.
Nyár révén húztam a nyárias téma felé, végül ki is választotta melyiket csinálja meg.
Az alap színben nem egyeztünk, ő bordót akart, de ad 1: pink a kedvenc
ad 2: neon rózsaszínnel sokkal nyáriasabb
ad 3: rózsaszínnel sokkal, de sokkal hangsúlyosabb a fekete minta
Végül megadta magát, rózsaszín lett ;D

Gabrini NEON pinkkel kifestettem, majd jöhetett a minta.
Pálmafák és egy hibiscus, a kedvenc virágom <3

Szegénynél elszakadt a cérna XD  Hogy ezzel az ecsettel nem lehet festeni, normális kell :"D
Végül gyorsan behígítottam a feketét, ettől kicsit jobb lett.
Meg a másik hibiscusnak a felét megcsináltam én, mutatásként, hogy azért lehet ezzel festeni. Unokatestvére meg is jegyezte, hogy hát ezek szerint még is csak lehet vele festeni :P

Persze a törzsét is úgy kezdte el, hogy ecsettel dolgozza ki a fa törzsét, de mondtam, hogy csak húzza meg és utólag menjen bele rózsaszínnel megint.
Hát ez a lakk nem igazán fedte be egy rétegen a feketét.


Én ki akartam javítani, de végül idő hiányában elmaradt sajna.


2 megjegyzés: