Oldalak

2013. július 16., kedd

"Alkossunk Nikivel" maraton III.


Az előző két alkotás-sorozatot
http://kormunk.blogspot.de/2013/07/alkossunk-nikivel-kozosen-maraton.html
-
http://kormunk.blogspot.de/2013/07/alkossunk-nikivel-maraton-ii-uzletbol.html

Folytatnám a 3. Nikin elkövetett művemmel, ami egyben az utolsónak mondható is volt.
(Majd Niki meg remélhetőleg minél előbb jön az ő alkotásaival :) )

Rengeteg mintát néztünk ki közösen, ez is az egyik a sok közül. 
Kivételesen nem volt kedvem alapot festeni, hanem egyből a tettek mezejére léptem -amint megterveztem az elkészítés menetét XD -



Végül úgy tudtam szemléltetni magamnak, hogy ez egy megosztott francia. Fele fehér, másik fele fekete.
Ennek megfelelően elsőnek megcsináltam fehérre, majd a feketével a másik felét.
Erre jöttek az alsó sávval ellentétes virágok alapja. -Itt nem igazán a legjobban teljesítettem, ami bántott :(
Ezt még kiszépítettem ismételten ellentétessel.

A feles sáv elválasztására pedig rámentem az ezüst csillámporos ADEN-es díszítővel. Ahogy már az előzőben is említettem, ezzel is mérhetetlenül meg vagyok elégedve. Nem spórolták ki belőle a csillámporokat, ennek köszönhetően jól látszódott ismételten :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése