Oldalak

2013. július 29., hétfő

Essence - A new league


Tavaly Pinkafelben (Ausztria) vettünk rész kutyusommal a Junior Agility Eropean Open-en. Sajnáltam nagyon, hogy 2011-ben zöld lakk hiányában nem csináltam meg nemzeti színűre a körmeimet. Egy évvel ezelőtt már sajnáltam és tudtam, hogy nem maradhatok ki a buliból!
Szóval kellett egy zöld lakk.
Ezzel anyumat bíztam meg, fűzöld volt beterveze, és erőteljesen nem akartam semmilyen idétlen árnyalatot. (Nem szeretem a zöld színt.)

Egy másik volt kinézve még korábbi vásárlás során, de az akkor nem lett megvéve, végül is azért küldtem vissza anyumat, de akkor már nem volt.
Szóval másik lett megvéve.
Az essence A NEW LEAGUA kollekciójának zöldje.
A dolgát tette.

Azóta se használtam, csak ez elmúlt pár hét során 2x, mert hogy kellett egy másik alkotáshoz.
-csak elsőnek magában-

Eléggé érdekesen néznek ki a zöld körmök számomra, -barátom részéről is volt enyhe kiakadás :"D-
Nekem ez már túl extrém, főleg ha színes felsővel...

Vicces, mert pont úgy jött ki, hogy akkor volt zöld a körmöm, amikor füvet nyírtunk :D Ez lett a fűnyírós köröm :D

Vélemény a lakkról? 


4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik az árnyalata, és szerintem jól is áll :-)

    VálaszTörlés
  2. :)
    Azt hiszem nekem nem állt jól, túl színes volt már nekem monjuk a kék felsőmmel, nem éreztem magaménak ezt a lakkot.

    VálaszTörlés
  3. tök szép a színe:))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy így gondolod :)

    VálaszTörlés