Oldalak

2013. július 25., csütörtök

Alkossunk Petrával maraton - II. rész

Ezt a cuki körmöt szintén Petrának alkottam. Sokat gondolkodtunk, h mi legyen az új motívum, végül erre esett a választás. Remélem nektek is tetszik :D



Alapnak egy sima rózsaszín lakk ment, mivel rögtön rá jön a csillámpor, ezért egyszerre csak egy körmöt kell kifesteni. Tehát: Először kifestettem egy körmöt, erre jött a sötétebb csillám, kb a köröm közepére, aztán a világosabb rózsaszín por a köröm többi részére. Miután ezt minden körmére megcsináltam, következtek a virágok.




A virágok elkészítése nagyon egyszerű. 5 pici pöttyöt tettem a köröm a köröm egyik sarkába ezüsttel, majd ezeket összehúztam, vele szembe ugyanezt tettem, csak feketével.




Niki

Ui.: Ha jól emlékszem Petra még végül ráment egy réteg csillógós lakkal, ami szerencsére nem vitte el a mintát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése