Oldalak

2013. július 4., csütörtök

Pink mánia


"Szomorúan" döbbentem a következőre, amikor visszatértem Németbe:




Igen, azt hiszem ez egy kissé már elvetemült :') És persze ezek csak a kimondottan pinkek, rózsaszínnek még számtalan árnyalata és verziója fellelhető nálam, az a szín adja ki gyűjteményem jelentős részét. Nem lehet sejteni mi a kedvenc színem, igaz? :'D 
Szóval a pinkg szekció: Lora neonos 97 
Rose Nail 019
Gabrini NEON Nailpolisch N 02
majd a W7 Nails csomag pink lakkja

Sajna a Rose Nail-os és a W7-es eléggé hasonlít, a másik kettő az jobban eltér...
Most már tényleg le kéne állnom... Ha nem is azért mert telítva vagyok, hanem már tönkre mennek, egyszerűen nem tudom őket kihasználni... Így is negyede magyar földön (bár azok a nem nagyon használt lakkok, de akkor is...)
Most is már egy doboznyi van :"D (majd hozok egyszer egy bejegyzést a gyűjteményről, bár még az egy évvel ezelőtti csoportképet se hoztam róluk, most veszem észre :O )

(Ja meg a leállásról annyit, hogy úgy voltam már vele, max. még egy nude lakk, más semmi. Nos utálom az arany színt, -számomra túl giccses, én az ezüstöt szeretem- ennek örömére ezen a héten beszereztem kettőt is :'D Vettünk egyet a KIK-ben,- mert nem lehetett ott hagyni,- erre köv. nap mondja apum is, hogy vett neke megy aranyat XD :'D bár azt mondta megpróbálja kicserélni, a kik-eset meg lehet h erős leszek, -még nem próbáltam ki- és tovább passzolom ;) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése