Oldalak

2013. július 29., hétfő

Érett kivi



 Két bejegyzéssel korábban említettem a zöld lakkomat és, hogy kellett egy alkotásom alapjának, valamint elszóltam magam az előző bejegyzésbe, hogy kivis manim volt. Nos akkor tessék :D
A nyár örömére én is kedvet kaptam, hogy elkészítsem :)
Fejembe vettem, hogy én igényesen dolgozom ki, mert annyi ocsmán alkotást láttam erről.
Hát szép dolog a tervezés, dehát a kivitelezés...
A vékony ecsettől nem pont lett, mert elhajlott, vagy ha éppen nem, akkor egy nagy paca. Fogpiszkálóval meg még hiány is lett a közepén... Váltogattam, de így nem lett az igazi sajna :(
Most nagyon szemezgetek egy pöttyintővel, csak azt olvastam, hogy egy fogpiszka is tökéltesen helyettesíti, péntkidobás. De én ezek után tanácstalannak érzem magam... Majd még gondolkozom rajta.


Többek között nem esett még a kezemre, hogy belülről húztam a vonalakat, hogy kifelé vékonyodjon. De ez mellékes, a pöttyök fogtak ki rajtam.
Érett kivinek pedig a zöld árnyalata miatt neveztem el ;)
Amúgy lehangoltak vele, öcsém napnak nézte elsőnek, barátom pedig egy bizonyos vírus molekulának :"D Nagy örömkitörésem volt, amikor húgom megkérdezte: Kivi?
Mondom ez az, végre valaki :D

2 megjegyzés: