Oldalak

2013. július 22., hétfő

Pávatollak




Ezt nem magamon készítettem el, hanem barátom húgán, amikor kint volt Németben pár napra látogatóba.
Rengeteg manit megnéztünk, végül két lehetőség maradt. A páva tollas lett a befutó.

Arany lakk ment alapnak -barátom választására-. Lépésről-lépésre minta alapján haladtam.
Elsőnek egy fekete csík átlósan, majd a végén elkezdtem a tövéhez vissza haladni, folyamatosan vékonyodó vonalkákkal.
Niki két kék lakkja pont kapóra jött ;D
Egy világoskék pötyy a végére, majd rá egy sötétebb. (Ez volt a pávatoll mintája.)

Ennyi lett volna. Igazság szerint én nem voltam megelégedve az alkotással. Lehetett volna jobban kivitelezve is... A végére kezdtem talán belejönni, de igazából csak egy körömmel voltam megelégedve, ezzel:


 Egyébként vicces, de volt párszor páva mániás kisebb fellendülésem (bár tavaly "akartam" is kispávát XD )
Ami érdekes, mert nem szeretem a giccses dolgokat... De ez valahogy más... :) Ballagási csokromon is volt pávatollacska anno :)




4 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett, tetszik az ötlet :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, de jó ezt olvasni :)
    Köszönöm szépen mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
  3. Imádom a pávákat, így ez a mani nálam abszolút befutó! *.*
    Amúgy nyereményjáték és egy újabb manikűrös kezdeményezés is van kint a blogomon, mindkettőre szeretettel várlak! :)
    http://vaniliamamor.blogspot.ro

    VálaszTörlés