Oldalak

2013. március 1., péntek

szivacsos előszívecskék



Ezt még valentínnapi "bemelegítésnek" alkottam, egy kis ráhangolódás a szívecskékre.
Úgy gondoltam, majd gyorsan feldobom a szivecskéket és annyi.
Hát nem, ugyanis az idő belekalkulálásából kifelejtettem, azt, hogy mivel ez most egyszerű alkotás lenne, feldobom egy technikával, amit már rágóta szeretnék kipróbálni
Ez a technika nem más, mint a szivacsos.

 Persze rózsaszin átmenetet csináltam, ami a karácsonyra kapott w7 nails 14-es körömlakk szettjéből van ;)
Ezután szivecskés diszitést raktam rá. Hát nem igazán lett jó, ugyanis túl íves hozzám a körmöm, nem igazán illeszkedett valami jól.
Ezután a cuki hello kittys csilli-billi lakkommal fedtem le, már csak azért is, hogy jobban rögzítve legyenek a szivek.
Ezen a pontos sajnos elrontottam, mert elnyomta a rózsaszínt, ezért még egyszer áttapogattam lakkos szivaccsal a körmeim tetejét. Szóval korrigálható volt a hiba.
 Ennyi lett volna most.
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése