Oldalak

2013. február 14., csütörtök

valentini szívecskék



Valentin nap
Oké, magát az ünnepet hagyjuk szerintem, megosztja a népet, tudom.
De akárki akárhogy áll hozzá, a szívecskés körmöket nem lehet kihagyni :)
^^
 Na jó, de. Ki lehet.
Mert tavaly én is kihagytam, nem éreztem jogosnak, hogy kifessem. Meg aztán még nehogy valaki a környezetemben félreértse...
(főleg, hogy máskor ehhez elég volt csupán egy szívecskét rajzolnom tollal rossz helyen és időben :') )
De idén már jobban érintett ez a dolog, szóval alkottam :P
Hát nehéz volt választani, hogy melyiket csináljam meg erre a napra, végül erre esett a választás.

Felhasznált lakkok:
Lora 20
Essence Legends of the sky
AVON -neve nem tudom sötét ezüst csillámporos- lakk
OMBIA COSMETICS French Manicure Set-jének fehér lakkja - ami most csak az egyetlen használhatónak mondható fehér lakkom..

Amúgy a csoki amit az első 2 képen fogok saját készítés, ezt (is) kapták a fiúk a mai napra szívecskés dobozban. :)
Fini, bár semmi extra és a sablonnal egyszerű is.
Tej, ét és fehér csokisban van. Valamelyik mogyoróval, valamelyik natur, pár fehér csokis pedig be lett festve ételfestékkel pirosra. ;)

Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése