Oldalak

2013. március 8., péntek

nem gondoltam volna...

Egy olyan körmöt készítettem el, amit soha nem gondoltam volna, hogy megtörténik velem, főleg nem ezzel a személlyel...
Elég fura volt mit ne mondjak...
(A leopárd mintás körmöt amúgy már több mint egy éve szeretném megcsinálni magamnak, csak mindig találok valami más tervet - de hát ami késik, nem múlik)

Az arany lakk egy avonos lakk, nem az enyém, két rétegben kentem fel az ilyen fedés érdekében.

A fekete pedig ment a díszítő lakkommal, feketén.

Na jó, erőt veszek és megmutatom a képet:

Nem kommentálom, egyszerűen 'egyesek' túl bevállalósak, na meg egy magyar farsang nagyon, nagyon nagyon brutális lehet...

(Amúgy rosszul éreztem magam, hogy nem nekem van  a legjobb körmöm a rendezvényen :'D :( hüp-hüp
ugyanis nekem csak halványrózsaszínnel lehetett kifestve :( )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése