Oldalak

2013. március 1., péntek

lélekgyógyító lila, csillámos repedezős


3 napos kínzatás után az iskolában, amikor már kicsit ki voltam bukva, majd visszaindultam németbe az éjszakába vágva, defektel és jobbjál-jobb utaspartnerekkel. Hullafárdtan, hajnali fél 5 körül megérkezve döltem bele az ágyba.
Amikor felébredtem, majd körülnéztem a szobában megpillantottam valamit az íróasztalomon. Valamit, ami eddig nem volt ott.
Hát mi volt az, hát természetesen egy lakkocska :D :P
Nem volt senki, akit megkérdezhettem volna ki ez és kié, így hát kombináltam, ajándék, kizárásos alapon NEKEM ^^ ;D
Éppensséggel pont csak natur egyszínűre voltak kifestve a körmeim, így próba alá vetettem a kicsikét.

Miután anyum hazaért már az ajtóban letámadtam, hogy hát ez meg???
Erre a reakció annyi volt: "te már ki is festetted vele a körmeidet???" :O
Természetesen :D ^^

Szerencsére azután nem tartalmaz a történet buktatót, tényleg én kaptam lélekgyógyítónak :)

Amúgy kétségekkel teli próbáltam ki, ugyanis teli van csillámporral.
Akkor meg felmerült bennem: hogy repedhet meg? (Hisz eleve a csillámost lakkokat lemosni is nehezebb, mások)
Még egyáltalán nem körömlakkozó húgomban is felmerült ez a kérdés.
De nem, nem volt vele szerencsére semmi :) Megrepedt :)

 Amúgy az essence egyik nail art cracking top coat lakkjárol van szó.
Hogy mi benne a 3D arra nem tudtam rájönni sajnos...
Majd még kombinálom más színekkel is, ugyanis azóta egyszer se próbáltam újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése