Oldalak

2013. március 8., péntek

egy kis playboy

Terveztem egy ideje ezt a körmöt és pár hete meg is csináltam.
Végül is semmi nagy extra, kifestettem rózsaszínre a körmeimet (mi másra is :P ) (w7 nails csomag rózsaszín lakkja), a gyűrűsujjamra pedig kaptak egy-egy nyufit ^^


 Persze ez túl egyszerű és natur, meg nem is nagyon playboy-os, szóval fel kellett valamivel dobnom. Valami csipkéset szerettem volna, de azt nem tudtam volna túl szépen kivitelezni (majd dolgozom az ügyön), szóval inkább az essence class of 2013 ezüst csillámost lakkját választottam. 
Ez a lakk jó szolgálatott tett a nyuszi szemének is, ugyanis a flittereim túl nagynak bizonyúltak ehhez a feladathoz.


 Persze a playboy-os parfümökkal is le kellet fotóznom, hogy hangulatosabb legyen :)



Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése