Oldalak

2013. március 10., vasárnap

cipőfűzős

Elején totál felcseréltem. Azt hittem a pink-fekete elosztása pont fordítva van és úgy álltam az alkotáshoz. Ennek az lett a vége, hogy újra kellett csinálnom. Szóval:
Pink lakkal le a köröm teljes felülete, majd fekete sávot festeni a közepére. Vékony díszítő ecsettel fogtam hozzá, de a Moyra fekete lakkom saját ecsete jobbnak bizonyúlt sokkal erre a feladatra.


Én akkor kihasználtam az ekkor kapott eredményt és egy napig csak így voltak a körmeim. Tetszett, bár igen, nem éppen az én stílusomnak mondható lett...
Meg is kaptám pár embertől, hogy nem néz ki jól.
Hát nem tudom, szokatlan, de szerintem nem vészes.


 Ezután másnap folytattam.
Itt jól lászódnak a fokozatok:


Két oldalt a rózsaszín sávot kipontoztam 4-4 pöttyel, majd cipőfűző szerűen "összefűztem" őket.
(Itt elrontottam ismét, mert a pöttyöknek feketének kellett volna lennie a fehér helyett... )


 Azt hittem ha az alapja ilyen reakciókat váltott ki, ez kicsapja a biztosítékot, mert nem igazán én vagyok.
De nem!
Inkább még ez tetszett jobban azoknak, akiknek az első nem :O Ezen meglepődtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése