Oldalak

2013. szeptember 10., kedd

Utó nyár


Nekem a nyári szünet mondhatni 28-án kezdődött. Szóval volt kemény 4 napom, amikor igazán szabadnak mondhattam magam. Nos vajon mi szerepelt az első teendőim között? Természetesen körmöt csinálni :D (Főleg, hogy vizsgák miatt még valamilyen halvány színnel se mertem kifesteni a körmeimet - igen, figyelni kell a részletekre, mindenre igyekeztem odafigyelni a cél érdekében.)
Kellett a nyári hangulat, tehát nyári köröm volt kinézve. Egy horgonyos-pálmafás.
Hát imádtam! Ezt bizonyítja a rengeteg kép is :D Alig bírtam betelni vele.









                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Most kivételesen a hogyan készítettem részét nem írom le. Még a kék lakkról beszélhetnék, de nem tudok, ugyan is egy Nikitől kapott no name lakk :D

3 megjegyzés: