Oldalak

2013. szeptember 14., szombat

Őszi körömkihívás - Őszi ombre



Igazság szerint ezzel akartam indítani az őszi körömkihívást, de mint az előző bejegyzésben láthatjátok, nagy lelkesen alkottam az előzőre is :)
Én a bordót, mint őszi szín rakadtam meg ;)
Azonban mivel már volt egy piros-bordós 3-as ombre alkotásom, és szerettem is volna piros-fekete ombrét, most megragadtam az alkalmat. Szóval most piros-bordó-fekete átmenetet választottam.

A piros az essence "legends of the sky" kollekciójának a "take my red away" lakkja. A bordó és a fekete (nagyon apró arany porral) pedig a W7 "The flirty dozen"-ből vannak.



2. Őszi ombre

4 megjegyzés:

  1. De jól néz ki, egy pohár vörösbor gyertyafény mellett... ez jutott róla eszembe :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kis dögös színösszeállítás lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a hasonlatot, mindent!!! :)

    VálaszTörlés