Oldalak

2013. november 4., hétfő

Megkésett Halloween




Szánom-bánom, ezzel kissé megkéstem, de bevallom őszintén, nem erre fókuszáltam a múlt hetet megelőzően ;)
Kissé későn kapcsoltam, hogy Halloween lesz, de azért a nagy napra készen lett az alkotás, csak most hoztam mutatóba :D



 Egy narancs alapot dobtam össze, amira feketével vittem fel különböző halloweeni mintákat, mint: fekete macska, tökfejek, denevérek, pók.




Minden évben csinálunk töklámpást, én ezúttal barátommal alkottam :) 
Egy főnix születése, avagy ha a maximalizmus találkozik :D
Jobban sikerült, mint vártam :) féltem nagyon az apró részektől, de azt hiszem nem fogott ki rajtunk és meg tudtok alkotni, azt, amit szerettünk volna. Elégedett voltam a végeredménnyel. (Előtte mi is csak egyszerűbb, tökfejeket faragtunk.)
Bár az a pár szegény gyerkőc is, aki jött volna, gonosz szomszéd néni miatt el lett küldve, így végül nem volt vendégünk aznap (és tesóim örömére a szatyor édességet is hazahoztam :D ) (Németországban szokás csokit vagy csalunk-ozni.)



Azt hiszem a tök jobban sikerült, mint a mani :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése