Oldalak

2013. november 9., szombat

Késő Halloween 2.



Eleve az első Halloween-es körmömet is késve csináltam, a másodikat meg végképp (mert hogy is ne, ennyi lehetőségből nem elég egy Halloween-es alkotás :D ) (múlthét vasárnap).
Lényegtelen, itt van és mutatom ;)



 A lila alap a RL Young Birthday Party (most nagyon megtetszett ez a lakk *-* és én még nem is örültem neki, amikor anno megkaptam és el akartam passzolni (bár igen, akkor még nem voltam ennyire megszállott)).
A körmeim végét, hogy sötétebb, csillogósabb, ezáltal jobban eget kifejező legyen az avon color trendjének tömény, apró csillámporos lakkjával és szivaccsal oldottam meg.
A gyűrűsujjamon lévő hold a Kallos jelöletlen ezüstjével vittem fel (nyelvtan tétel írás közben rájöttem, hogy rossz választás volt, másik lakkal kellett volna (igen tudom, jókor :D ))
A sírkövek meg díszítőecsettel, szokás szerint (előtte még szivaccsal valami talaj félét vittem fel).




Amúgy ilyen csúnyán alkotok, csak ez most így azért került megörökítésre, mert valahogy témába illik szerintem. Gyönyörű volt még, amikor alul csillant ki a lila lak ezüstösen. Olyan szép átmenet jött létre, hogy valóban sejtelmes, éjszakai hátteret sugárzott. (Csak sajnos nem sikerült úgy megörökíteni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése