Oldalak

2013. augusztus 29., csütörtök

Csíkos szivárvány



Ez egy elég viccesnek mondható alkotás lett. Elsőnek is távol állnak tőlem az ilyen extrémebb dolgok, meg nagyon sok színt se merek használni. (Ezekből meg van, amitől még magában is tartózkodom :D ) De valami bohém, vidám nyáriasat akartam, hogy jobb kedvre derítsen a körmöm is. A másik dolog pedig az, hogy körülbelül "egy hétig csináltam" :D Nem viccelek, nem tudom hogy hoztam össze... Na jó, még is: nem kapkodtam el, a színeket is több napig, több megszakítással vittem fel a körmeimre. Elsőnek szépen megcsináltam egy körmömet készre, hogy lássam milyen lesz. Majd végig mentem a lilával. Következő nap még pár csík, és így tovább. Aztán jött a feketével való elválasztás, amivel elég más lett. Sokkal hangsúlyosabb. (Ez látható a mellékelt képeken.)

 Mivel eddig konkrétan csak vonalakból áll, jobb kezemen is hasonló minőségben meg tudtam valósítani:

Végül az eredmény:





Vagy még sem? 
Nem, a válasz nem.
Még nem volt kész ezek után sem. 
A gyűrűs és a középső ujjamra nyári hangulat növelőnek, ment még két-két pálmafa, amik sajnos a fekete csíkozás miatt nem a legjobban kivehetők voltak...





És Petra még mindig nem bír magával!
Lemostam a pálmafás körmönök kívül az összeset, majd azokat befestettem a szivárványban találhatő lilával. 

Itt igazából szolidabbá akartam tenni az alkotást.

(És ezután az volta vicc, hogy manikürvadász miatt következő nap moshattam le :D Hát ezt a körmöt nem volt időm megunni.)






Felhasznált lakkok:
-lila: RL Young/ Birthday party 
-rózsaszín: W7/ THE FLIRTY DOZEN/ 12nCr1
-piros: essence/ legends of the sky 05 take my red away
-narancs: La Femme ACCESORY PAINT
-kék: Lima körömlakk
-zöld: essence/a new league 04 Tommy's favorite green

________________________________________________________________________
Nos kinek hogy tetszik leginkább? :)

2 megjegyzés:

  1. hűű:) szerintem nem kellett volna rá a lila, talán a pálmafák sem, egyébként nagyon szépen passzolnak egymáshoz a színek. engem megfogott.:)

    VálaszTörlés
  2. A pálmafák szinte nem is látszódnak a fekete csíkok miatt :/
    Köszönöm, örülök neki! :)

    VálaszTörlés