Oldalak

2012. október 29., hétfő

halloween - fekete szellemes


Nem is várok tovább -Niki majd pótolja a bemutatkozását -
mivel időszakos körömről van szó, most kell megmutatnom :)

Ugyan nem magyar ünnep, -amit sokan meg is jegyeznek- én aranyos ünnepnek tartom (ha fogalmazhatok így) és minden évben faragunk töklámpásokat is :)

idén körömmel is készültem 

Mindenféle képpen fekete "alapot" akartam, mert előtte feketére festettem a körmeimet...
-ugyan is egy éve egy nagyon szomorú dolog történt, számomra annak a megemlékezésének egy formája is volt ez... bár ilyenkor fel se tűnik, tavaly is megkérdezték h halloween miatt fekete...

Igazság szerint koponya lett volna, de engem jobban emlékeztet valahogy egy szellemre :D
Bár nem tudom, hogy hogy, de inkább szellemes. 

Amúgy vicces, de régen féltem a fekete lakktól... ugye, hogy kemény szín...
ha nem is használom sűrűn tömören ilyenre kifeste, semmi bajom nincs már vele :)
Még jó is, hogy rossz minőségű lett a kép, pont olyan szellemesen mosódott el :D

Tesómnak is csináltam, de neki csak a két gyűrűsujjára egy-egyet, hogy ne legyen olyan feltünő.
Még a fehér alapot elkente egyik ujján, meg kicsi, rossz formájú körme van azt így most nem mutatom meg.
Egy kis plusz annak aki még nem látta :) kapcsolódik a témához
http://www.youtube.com/watch?v=6zUVdWfYrXM


Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése