Oldalak

2012. október 27., szombat

az első bemutatkozás: Petra

Nos tehát az első bemutatkozás a 3 közül :)

Sziasztok!
-Petrának hívnak, Kecskeméten születtem 1995 tavaszán, ahol 17 éves koromig éltem.
Jelenleg Németország Bajor tartományában lakom, úgyanis itt kezdtünk -ha lehet ilyen mondani- új életet családommal... Szóval az én bejegyzéseimet innen is fogom írni nektek :)
(valamint így ez a blog mégjobban össze is fog így tartani bennünket, most hogy már nem tudom minden álldott nap boldogítani őket a hülyeségeimmel :) )
Na de akkor még egy kicsit rólam:
Nekem nem a körömfestés a legnagyobb és mindenre kiterjedő hobbim, hanem egy már gyerekkori szeretetemen alapuló - ami a kutyákra terjed ki - sport.
Ez a sport nem más, mint az agility (L). Nem a legismertebb, de ugyanakkor ez is teszi még nagyszerűbbé az egészet :)
Azoknak akik nem ismerik: ez egy kutyás sport, ami leginkább a lovas díjugratásra hasonlít, a kutyának egy akadály pályát kell teljesítenije minél gyorsabban és minél kevesebb hibával; a kutya a különböző akadályokat, mint például ugró akadály, kúszó alagút, karika, hinta, szlalom stb... a felvezető kéz- illetve hangjelzéseire kell, hogy teljesítse (persze mindezért hatalmas dicséret, játék és finom falatkák a jutalom az eb számára). Szóval remek mozgást biztosít kutya és gazda számára, valamint növeli a kutya-gazda kapcsolatát is :)

2009 májusában kezdtünk el járni kutyaiskolába, és 2010 áprilisa óta versenyzünk, azóta megfordultunk 2 junior európa bajnokságon is, többek között Ausztriában is.
Ja és, hogy én kikkel üzöm? Ami a legjobb az egészben, hogy ez egy nyitott sport, bármilyen fajtájú és korú kutyával el lehet kezdeni!
Én két keverékkel üzöm, Tappanccsal az 5 éves ivartalanított kannal:

és Lindával, a 6 én körüli, felnőtt korában!!! utcáról!! hozzám került szintén ivartalan csajszival

annak ellenére, hogy felnőtt korában kezdődött el kiképzése már ő is nyert versenyt, a tévhittet megcáfolva tehát felnőttett is lehet képezni :)

Én IMÁDOM!!!

Bár elég nehéz a körömmániát a kutyázással összeegyeztetni, mert a körmeim így eléggé ki vannak téve a törés veszélyének... de próbálkozni ér :D




hajaj... és már is sokat írtam...

Na de másról nagyon nem is tudok most írni, régebbi hobbim még a rajzolás, 2 és fél éve még 2 rajzszakköre is jártam egyszerre, de mondhatni az előző tavénben nyújtott roppant nagyszabású rajzórákon kívül semmilyen fejlődés nem történt nálam szaktanár hiányában...
most már inkább számítógépes grafikákat csinálok önképző szerűen ;)

Természetemről és egyébb belső tulajdonságokról nem írok, mert minek...
aki ismer az ismer, aki pedig nem az nem ;)
De szerintem ez nem is ennek a helye, majd a bejegyzések álltal ami :)

1__100_b

Még annyit talán -még Niki és Orsi nem jönnek bele-, hogy én fogom javarészt szerkezgetni a blogot, meg ilyenek ;)
Ugyanis nekik ez az első bloguk, nekem meg már így mondhatni a második :) (ha nem is teljesen az enyém)

Szóval jó nézegetést kívánok, aztán kövessetek minél többen bennünket :D

u.i.: az én színem a rózsaszín lesz, én azzal fogom tehát a bejegyzéseket írni ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése