Oldalak

2014. március 15., szombat

Volt egy szalagavató


 Igen, még decemberben, csak egy velős bejegyzést akartam erről a napról. Inkább most igyekszem rövidebben átfogni. Engedjétek meg, hogy most szalagavatós képekkel, videókkal is büszkélkedjek!



Nem gondoltam, hogy ez egy olyan nagy alkalom lenne, hisz "csak a szalagunkat kapjuk meg", eleve minek ekkora felhajtás és pénzkidobás. Nos már tavasz óta készült rá az osztály és szeptemberben már meg is kezdtük a koreográfia betanulását és a szalagavatós videónk is elvette az időt és energiát. Itt kezdtem el sajnálni, hogy azért a 8 percért, amit majd a tánccal töltünk, rengeteg táncórán vettünk részt. Nem szeretem az önfényezést, de a táncunk nagyon ütősre sikerült, egyöntetűen mindenki szerint a miénk sikerült a legjobban. Én nem akartam csak egyszer előadni, hanem még-még-és még!!! (Amikor jártam táncolni ezelőtt jópár évvel, ugye egy koreót többször is előadtunk).
De nem, csak egy volt... :/
Evezzünk kicsit a körmökre. Előző bejegyzésekben sorra vettem kiknek festettem ki a körmét, ezt most kiegészítem az enyémmel, valamint kép nélkül megjegyezném, hogy anyumnak is én festettem ki. Szóval volt munkám a rendezvényen bőven :D
Én a sajátomat nem vittem túlzásba, mert nem akartam kockáztatni. Nagyon nehéz volt a választás, milyen legyen, ugyanis eleve ott sántított a dolog, hogy arany (fellépőruha színe plusz bézs ing)... A tánc vad, show, ami feltűnőért kiált, de a szalagtűzés ilyet nem tűr meg. Tehát ne legyen vad, de túl szolid se, legyen arany, ne túl egyszerű, de ne túl nehéz se. Nagynehezen egy már korábban más színben elkészített alkotást választottam. Hurrá!


 Az említett show táncunk:
http://www.youtube.com/watch?v=iQKJEyDD-Tg

A szalagavatós videó egy másik bejegyzésben lesz majd.













Mindezt egy after-party követte még.
Következő héten újra akartuk csinálni, az egészet!, de ugye sajnos ez nem volt kivitelezhető :( Rossz, hogy vége lett, a többség szerintem élvezte <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése