Oldalak

2013. június 17., hétfő

mini ballagási köröm

Pénteken Orsi kutyás barátosném meghívott a ballagására. Az ünnepség előtt azonban én elmentem hozzájuk alkotni egy kicsit ;)
Orsi ugyanis megkért, hogy csináljak a ballagására körmöt, amit örömmel vettem :)
Majd végül Orsi osztálytársának is én csináltam meg a körmét az eseményre.

A történet ott volt nehéz, hogy a lányok a kérésem ellenére nem választották mintát, én vittem párat a laptopomról, de nem tudtak választani.
Vivinél még probléma volt, hogy meglehetősen rövid körmei vannak, így abból kellett valamit alkotni.

Végül amit nem szeretek, saját magamnak kellett kreatívkodnom.
És hát ez született belőle:


Ahhoz képest, hogy rövidek voltak a körmei, eléggé mutatós, kis szolid manikür született.
Elmondása szerint neki nagyon tetszett, szóval már megérte :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése