Oldalak

2013. január 21., hétfő

karácsonyi körmös ajándékok *-*



Tavaly karácsonyi ajándékaim legnagyobb darabját szeretném nektek megmutatni! :) *-*


bizony bizony, az aminek látszik :P *-*

ma tervezem végre kipróbálni :) persze eredeti körmeimre



Valamint kaptam 17 körömlakkot ;)
(hát igen, nagy "bajban" voltam, mert még ha egyenként festettem volna ki  a körmeimet, akkor se lett volna elég mindnek a kipróbálásához :'D >.< )

egy kis csomag:
 nagyon kis cukikák :) eddig én kettőt próbáltam ki, anyum pedig egyet


ezek pedig... hát... nem is tudom mit írjak :'D
essence CLASS OF 2013 kollekció 5 lakkjából 4 darab

vicces történetük van, már meg is írtam 3/4 részben egy post keretében, de tovább lett csavarva még párszor...
na mind1, a lényeg, hogy itt vannak, meg vannak ők is :) ;)

a kék, illetve az ezüst fedő lett kipróbálva eddig ;)
később bejegyzésben, majd lesz róluk is szó :)


Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése